کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همگام‌ سازی تقویم با اوت‌ لوک و فیلتر ایمیل های مزاحم

این بروزرسانی تقریباً یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که گوگل به کاربران اوت‌ لوک اجازه داد تا دعوتنامه‌ های تقویم را دریافت کنند. این بروزرسانی برای بهبود دقت همگام‌ سازی رویدادهای Google Calendar در سراسر سرویس‌ های تقویم در نظر گرفته شده است. گوگل در یک پست وبلاگ توضیح داد که «اکنون اعلان‌ های ایمیل که صرفاً برای همگام‌ سازی اطلاعات در نظر گرفته شده‌اند، در بدنه ایمیل مشخص شده و از یک آدرس ایمیل مجزا و قابل شناسایی ارسال می‌شوند».

 

همگام‌ سازی تقویم با اوت‌ لوک و فیلتر ایمیل های مزاحم

 

ما از مشتریان خود شنیده‌ایم که تجربه همگام‌ سازی از Google Calendar به تقویم‌ های شخص ثالث به‌ طور مداوم قابل اعتماد نبوده است. علاوه بر این، کاربران فاقد راهی مؤثر برای فیلتر کردن ایمیل‌ های تقویم بودند که صندوق ورودی آن‌ها را بهم می‌ریخت. این بروزرسانی به بهبود تجربه کلی برای کاربرانی که با کاربران Google Calendar همکاری می‌کنند کمک می‌کند.

بدنه ایمیل همچنین به کاربران نحوه جلوگیری از سرازیر شدن چنین ایمیل‌ هایی به صندوق ورودی با استفاده از فیلترهای صندوق ورودی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، مدیران سیستم اوت‌ لوک می‌توانند از Calendar Interop برای ایجاد یک قانون فیلتر ایمیل برای همه کاربران برای انتقال این ایمیل‌ ها به پوشه سطل زباله استفاده کنند.

گوگل در صفحه‌ی پشتیبانی، مراحلی را برای استفاده از اسکریپت پاورشل که یک قانون فیلتر اضافه می‌کند، شرح داده است و توضیح می‌دهد:

هنگامی که یک کاربر Calendar یک کاربر Microsoft Outlook یا یک کاربر تقویم دیگر را دعوت می‌کند، Calendar یک ایمیل ارسال می‌کند. برای رویدادهای تکراری، این می‌تواند منجر به چندین ایمیل شود که برخی از آنها برای کاربران شما ضروری نیستند. Calendar شناسایی این اعلان‌ها را آسان می‌کند. با استفاده از یک قانون فیلتر، می‌توانید صندوق‌ های ورودی کاربران خود را مرتب نگه دارید اما تقویم‌ های آنها به طور یکپارچه همگام‌ سازی شوند.

تجربه‌ی همگام‌ سازی بهبود یافته‌ی Google Calendar اکنون در نسخه بتا برای همه مشتریان Workspace در دسترس است. این شرکت گفت که کاربران علاقه‌مند می‌توانند تا 10 جولای برای آزمایش بتا ثبت‌ نام کنند و افزود: «در چند هفته آینده درخواست‌ های بتا را می‌پذیرد و مشتریان را در لیست مجاز قرار می‌دهد».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50369 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/02 تعداد مشاهده: 779
سافت گذر